-
Աշխատակարգ 13.02֊17.02
Կազմակերպիչ՝ Լենա Ղազարյան
Երկարացված օրվա կազմակերպիչ ` Անի Եղյան
Փետրվար 13, երկուշաբթի
14։20-15։00 թերի աշխատանքների ավարտում
15։00-15։30 Ճաշ
15։30-16։30 պարի ուսուցում սովորողից կրտսեր սովորողին
16։30-17։00 Սովորողների ճանապարհում անհատական երթուղայիններով
(далее…) -
Վերլուծություն։ Դպրոցական յոթ առարկա։ Ջոն Գատո, 5,6,7-րդ մասեր
5 ֊րդ ` մտավոր կախվածություն
Ըստ հեղինակի այս դասի պատճառով երեխաները բաժանվում են երկու խմբի ` հաջողակներ և անհաջողկներ։ Հաջողակ երեխաները մտածում են այնպես, ինչպես նրանց պարտադրում են։
(далее…) -
Երկարացված օրվա ճամբարականների բլոգներ
-
Աշխատակարգ 06.02֊10.02
Կազմակերպիչ՝ Լենա Ղազարյան
Երկարացված օրվա կազմակերպիչ ` Անի Եղյան
Փետրվար 06, երկուշաբթի
14։20-15։00 թերի աշխատանքների ավարտում
15։00-15։30 Ճաշ
15։30-16։30 զբոսանք , բակային խաղեր
16։30-17։00 Սովորողների ճանապարհում անհատական երթուղայիններով
(далее…) -
Վերլուծություն։ Ջոն Թեյլոր Գատոի 1,2,3.4-րդ մասերը
Կարդալով դպրոցական յոթ առարկա: Ջոն Թեյլոր Գատոի 1,2,3.4-րդ մասերը հասկացա որ թեև նա ասում էր, որ չի հեգնելու, բայց մեծ մասով հեգնանք էր ներկայիս կրթության փակագծերի, սահմանափակումները, համակարգերի վերաբերյալ։
1֊ին անհամագարգություն
(далее…) -
Աշխատաժամանակ
-
Ամփոփում
Սովորող սովորեցնող նախագիծ։ Սովորում ենք quizizz ծրագիրը։
Պատրաստում ենք շոկոլադե պատկերներ։
Կատարում ենք բնագիտական փորձեր
(далее…) -
Հունվար ամսվա հաշվետվություն
-
Աշխատակարգ 30. 01֊ 03. 02
Կազմակերպիչ՝ Լենա Ղազարյան
Երկարացված օրվա կազմակերպիչ ` Անի Եղյան
Հունվար 30 , երկուշաբթի
14։20-15։00 թերի աշխատանքների ավարտում
15։00-15։30 Ճաշ
15։30-16։30 զբոսանք , բակային խաղեր
16։30-17։00 Սովորողների ճանապարհում անհատական երթուղայիններով
(далее…) -
Ծանոթություն այլընտրանքային քանդակագործությանը
Այսօր հյուրընկալվել ենք Քանդակագործ Գուրգեն Եղյանի արվեստանոց։ Այն կարծես պատկերասրահ լինի որտեղ մեկը մյուսի հետևից շարված էին յուրահտկությամբ իրար չզիջող քանդակները։ Այդ քանդակները ինչպես և իրենց ստեղծողը պարունակում են առեղծվածային էներգիա։ Գուրգենը մեծ հաճույքով էր շփում երեխաների հետ, հերթով պատմում էր իր ստեղծած աշխատանքների մասին `հումքից մինչև ավարտ։
(далее…)